piątek, 29 marca 2013

koronkowa tunika


Koronki! Trend, który obowiązywał jesienią i zimą, zostaje z nami na wiosnę i lato! Mogliśmy go zaobserwować na pokazach Dolce&Gabbana czy Valentino.
U mnie ten motyw pojawia się w formie tuniki. Kupiłam ją dokładnie rok temu na Święta Wielkanocne i jestem z niej niezmiernie zadowolona! Ponieważ zima wciąż o sobie przypomina, postanowiłam wykorzystać futrzany komin. Uzupełnieniem jest dwurzędowy płaszcz i ciemne jeansy. 
Oczywiście nie mogło zabraknąć dodatków. Puzderko- to była miłość od pierwszego wejrzenia. Mam ją dzięki wspaniałości Świętego Mikołaja :D Obowiązkowo bransoletki, pierścionek i zegarek. 
 A i buty! Czarne botki na słupku z brokatem. 
I jak Wam się podoba? 

and Fan Page













tunika koronkowa, płaszcz, okulary, kolczyki/ tunic, coat, sunglasses, ear-rings H&M
jeans Cubus
buty/ shoes Deichmann
komin/scarf  pamiątka z gór
torebka/ bag Mohito
bransoletki/ bracelets Centro
pierścionek/ ring C&A
zegarek/ watch no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz