poniedziałek, 4 marca 2013

Torebka DIY


Na pewno tak jak ja macie w szafie torebkę, której od dawna nie nosiłyście lub która po prostu 
Wam się znudziła. Dziś pokaże jak ją odświeżyć! Będzie to torebka, którą  kupiłam kilka lat temu w H&M. Bardzo dobrze sprawdzała się na różne wyjścia  Do jej metamorfozy potrzebne będą jedynie złote ćwieki-kolce i dobry klej. 
Najpierw zastanówcie się jak chcecie żeby ćwieki były przyklejone. Ja postawiłam na przyklejanie ćwieków w linii prostej od góry do dołu. No i możecie zaczynać! 
Gdy skończycie przyklejanie ćwieków odłóżcie torebkę na jakiś jeden dzień aby klej zastygł. 
Ja na końcu zmieniłam jeszcze pasek torebki na złoty łańcuszek. 
PS. Zanim przystąpicie do przyklejania wypchajcie torbę najlepiej zwiniętymi gazetami lub ubraniami, żeby była bardziej wypukła. 

Za jakiś czas będziecie mieli okazję zobaczyć moją "nową" torebkę w stylizacji. 










torebka H&M
ćwieki no name Allegro
złoty łańcuszek z innej torebki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz