poniedziałek, 15 kwietnia 2013

welcome spring :)


Słońce lekiem na całe zło! :) Chyba każdy z nas odczuwa poprawę nastroju i podwójną moc do działania kiedy słoneczko otula nas promieniami, ja zdecydowanie tak mam! :)
W dzisiejszej stylizacji jasne kolory i moja ukochana jeansowa kurtka, pod nią założyłam mój łup z zeszłorocznych wyprzedaży - beżową bluzkę z nadrukami, spodnie z wszytymi paskami po bokach nogawek, czółenka w kolorze nude - must have każdego wiosenno letniego sezonu, biała kopertówka i w takich też odcieniach dodatki poza kolorowymi okularami i czerwonym paskiem w kropeczki! :)


and Fan Page





kurtka jeansowa, pasek/ jacket, belt  Vero moda
spodnie/ pants Bershka
buty/ shoes Aldo
kopertówka/ bag H&M
T-shirt Zara
zegarek/ watch Stradivarius
okulary/ sunglasses Cubus
naszyjnik/ necklace Glitter




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz