wtorek, 25 czerwca 2013

blue dress


Sezon ślubów w pełni a my często nie wiemy w co się ubrać na taką okazję... Ja upolowałam moją sukienkę na wyprzedaży, torebkę z resztą też... ;) ale żeby nie było za zwyczajnie dodałam dużo dodatków! Przede wszystkim połączyłam ze sobą dwa naszyjniki, na co dzień raczej nie nosze za dużo na szyi (przede wszystkim dlatego, że moja córcia jest pierwszą chętną do majstrowania przy takich świecidełkach;)) ale do tej sukienki nie mogłam sobie odmówić! Bransoletek również nie żałowałam ale właśnie o to chodziło! Jedynie buty założyłam w kolorze nude chociaż z mocno zdobionymi też było by ciekawie ;)










sukienka, naszyjniki, kopertowka/dress, necklaces, bag H&M
buty/ shoes Aldo
bronsoletki/ bracelets C&A, Avon, no name
piersionki obrączki/ rings H&M



4 komentarze: